Kodėl vienų svajonės pildosi, kitų – ne? Kokios sąlygos reikalingos norui materializuotis? Edukacija informatyvi ir interaktyvi, šalia to – relaksacinio pobūdžio, sutelkianti ir atpalaiduojanti. Jos metu atkreipiamas dalyvių dėmesys į sąžinę ir dorovingumą. Padedama suprasti, kad verta būti doram, nes tik doras žmogus gali būti ramus, o svajonės gimsta tik ramybėje... Neramybėje gimsta norai, kurie gali būti ir nenuoširdūs. Tai užsiėmimas, plečiantis akiratį, jungiantis rytų ir vakarų kultūras, atskleidžiantis žmogaus prigimtinį potencialą – proto galimybes, padedantis suvoki darnos vertę, primenantis etikos normas, įkvepiantis jų laikytis. Klausimų pagalba atskleidžiamos sąsajos tarp dviejų nematomų dalykų – garso ir proto . Susirinkusieji patiria, kad garsas gali būti ne tik girdimas, bet ir matomas... Tačiau įspūdingiausia būna tai, kad garsą, pasirodo, galima ir paliesti! Atrodytų, kad edukacija apie garsą, tačiau iš tiesų ji – apie proto galią, nes instrumentui skambėti ir norui materializuotis reikia tokių pačių sąlygų. Sužinoję svajonių pildymosi mechanizmą, dalyviai nusipiešia savo svajonių žemėlapį ir groja daugeliui dar nematytais instrumentais, o iš edukacijos išeina atsipalaidavę, pakylėti, nusiteikę optimistiškai, įkvėpti naujam , norimam gyvenimui... Nes dabar jie žino: svajonės pildosi!
Edukaciją veda jos autorė, pedagoginį išsilavinimą turinti ir dirbusi su vaikais kutūros centruose bei vasaros stovyklose tarpdisciplininė menininkė Agnė Dragūnaitė.
|