Patyriminio mokymo metodika, orientuota į mokinių individualius poreikius, ypač efektyvi emocinio raštingumo bei koncentracijos ugdymui. Mokiniai yra skatinami atsiskleisti, įsivardinti savo jausmus, dalintis patirtimis, atrasti netikėtas bendras patirtis. Mokytojas čia yra asistentas ir konsultantas, padedantis atsirinkti aktualiausią individualų aromatą, labiausiai atitinkantį mokinio poreikius bei skatinantį pageidaujamas savybes. Pamokos metu bus naudojama iki trisdešimties monoeterinių aliejų pavyzdžių, afirmacijų kortelės, aromabalansinė lenta, o kiekvienas mokinys vienai pamokai taps savo paties aromaterapeutu. Praktinio užsiėmimo metu mokiniai susipažins su skirtingų augalų grupių eteriniais aliejais ir jų emociniu poveikiu. Išmoks atpažinti emocijas ir jas veikiančius bei atspindinčius aromatus. Kartu nagrinės eterinių aliejų pavyzdžius, taip prisiliesdami prie emocinės aromaterapijos ir jos tiesioginio poveikio. Pasitelkdami biologijos mokslo ir asmeninės patirties žinias, bandys atpažinti skirtingus eterinius aliejus bei atrasti sau labiausiai patinkantį aromatą.
Edukacinį užsiėmimą veda Justina Rakauskaitė-Butkevičienė, 10 m. dirbanti specialiąja pedagoge, studijuojanti aromapsichologiją ir intensyviai kas dieną taikanti aromatų psichoemocinį poveikį savo gyvenime ir darbe. Rengianti aromatingus susitikimus su skirtingomis grupėmis ir bendruomenėmis.
|